Kartanesi26_ Geçmiş olsun, devlet hastanesi mi özel hastane mi, benim 1 numaralı kızım da öyleydi, uyku aşamasında emzirirdim, 5.ayda doktorumuz ek gıdaya geçirmişti başta biraz yiyordu sonra ek gıda da red olmuştu, en kötü ihtimalle ekranla yediriyorduk, kan değerlerini falan bakmıştı, bende zor yiyen bir insandım en son genetik dedik, 43 kg ile evlenmiştim çünkü.