asafimkavun imkanınız varsa rapor almayın derim. Evet şu an için diyorlar ki hayır rapor siliniyor konusma geriliginde çok yüksek yuzdeli rapor çıkmıyor zaten vs deniliyor. Ama bu ülkede her sene birşey değişiyor hadi çocuğunuz büyüyene kadar bu kural değişirse ve geçmişte raporu olanların karşısına çıkarsa? Ek olarak birinci ağızdan bilgi almıştım ve rapor silinse de sicilinde kayıtlı kaldığını kabul etmişti doktor. Konuşma geriliği için ben de araştırmıştım zamanında asla aklıma yatmadı. Hadi oğlum ilerde polis olmak istedi ve bu engelledi bana neden bu raporu çıkarttın zamanında senin yüzünden istediğim mesleği yapamıyorum derse kahrolurum diye vazgeçtim. Diğer yandan da tedavi olmasi gerekiyor ki yine istediği mesleği yapabilsin gelişsin fakat özel merkezleri araştırın diyorum ısrarla. Dipnot oğlum büyüdükçe konuşma geriliği düzeldi hatta birinci sınıfta harfleri ses ses öğrenmeleri düzeltti bu durumu.