Selam hanımlar 👋 ek gıda tecrübelerimizi yazalım ek gıdaya yeni başlayacak annelere öneri olsun 😍
Ben BLW yöntemiyle verdim ilk zamanlar çok pişman oldum her yer kirleniyor kendi dahil diye . Ama şuan o kadar rahat ki o yemek yerken başka işlerimi yapabiliyorum. Zorlu ama sonu çok güzel 😍😍 Haydi hanımlar sizde tecrübelerinizi yazın ✍️