Bir yaş doğum günün de bütün sülaleyi çağırıp hizmet etmek mi yoksa iki pasta alıp birini kendi annene birinide kaynanana götürüp iyi ki doğdu kızım diye pasta yemek mi ? Bilmiyorum bana cok gereksiz geliyor bebek sonucta o gün kızımlamı ilgilenicem getir götür yapmaklamı , zaten ben kızıma anı için bişiler hazırlayıp çekicem strese girdim resmen siz ne düşünüyorsunuz?