Başlığa dişi yok yazıp bebeğin aslında dişinin olmasına verilen tepki normal çünkü bebeğinizin dişi olmasaydı 1 tane bile çıkmasaydı bebeğin tiroid ve D vitaminine bakılması gerekirdi. Ama bebeğinizin 2 dişi var. Normal demek oluyor bu. Her bebeğin yapısı aynı değil, benim bebeğim 16 aylık, 16 dişi var, arkadaşımın bebeği 1 ay küçük ve sizin bebeğiniz gibi 2 dişi var. Korkmayın.