hasibe04 Hanımlar oğlum 12 aylık olucak emziksiz uyuyamıyor asla artık bıraktırmak istiyorum nasıl başlamalıyım tecrübelerinizi anlatırmısınız yada öneri
Hiilyuss hasibe04 1 ve 2 yaşında çocuklarım var ikisine de aynı anda bıraktırmayı denedm. 2 yaş oglum 2 gün direndi sonra bıraktı. Ama 1 yaş günlerce ağladı henüz hazır değilmiş onu anladım cok kücük konusmaktan da anlamıyor cünkü. Tabiiki yine senin tercihin