Merhaba,6 aylık kızım var yoğurt ile ek gıdaya başladık fakat verdiğim 2 günde de ağız kenarları kızardı alerjisi var daha önce mamaya ve vegaferon damlaya da aynı şekilde olmuştu. Yeşil kakamız sürekli var neredeyse doğduğundan beri ama doktorumuz gelişimi iyi olduğu için alerji yönünden değerlendirmemize gerek yok demişti başka da bir belirtisi hiç olmadı huzursuzluk gaz kusma hiç birini yaşamadık. şimdi tekrar götürücem ama gitmeden buradan da sormak istedim bu şekilde emzirirken çok belirtisi olmayıp ek gıdada anlaşılan alerji var mı? Neler yaptınız ne zamana kadar sürebilir tecrübeli annelerden yardım istiyorum