Merhaba arkadaşlar kızımın ishal ve kusması vardı onlar geçti ishal arada geliyor kusma bitti de şimdi çok yorgun çok halsiz sürekli ağlama yada uyuma kendisini yere atıyor uyuyor gözlerini kapatıyor gülmüyor oynamıyor konuşmuyor eşimin memleketindeyim dün eşim de geldi kızım görür mutlu olur dedim düzelir dedim evet çok sevindi baba dedi ama bugün de eski haline döndü