1 hafta önce el ayak ağız hastalığına yakalandık ailecek. Hepimiz 39.5 ateşle uğraştık. En çok da oğlum kötü oldu. Sürekli ağladı gece yarıları kalkıp saatlerce ağlıyordu. Ekran açtım açıkçası günde belki 30 dakika toplamda izlemiştir. Su içirmek bile eziyetti su içmiyor diye ekranla kandırıp su içirdik filan. Doktorun boğazına bakmasına izin vermiyor çılgın gibi ağlıyor biz yine dayadık kırmızı balık videosu.
Şimdi iyileşti. Ekranı kaldırıcaz ama nasıl yapalım? Direk artık yok açılmıyor vs desek ısrar ediyor. Azaltarak mı gitsek? Mesela sadece bir tane şarkı videosu günde şeklinde verip mi bitirsek?
Hangisinde daha kolay bırakırız?