mamado çünkü memeyi emzik gibi istiyor. Şuan veriyorum güvenli bağlanma için yenidoğan olduğundan dolayı. Ama 2 sene emzireceğimizi düşünürsek zorlu bir süreç olabilir. Sadece sakinleşmesi için yada uykuya geçişlerde destek amaçlı bir emzik tutabiliyor olması anne için konforlu bir durum. Yarın öbür gün babasına bırakıp bir işimi halletmek istediğimde sütümü sağabilirim ama uykuya geçmesi için emzik emmesi gerekebilir yani o durumlarda da kolaylık olur. sürekli ağzında emzik olmasından yana tabiki değilim.