aslihano3 umayin merhabalar bir de cranio health adında türk firması var dilerseniz orayı da bir araştırın bahsettiğiniz firmadan çok daha uyguna yapılıyor🌸
umayin ipickot24 4 aylık şu an yatırıyorum beyın cerrahına gııdcem sımdı zaten dedıgı merkezde doktor falan yok telefondan Resım cekıp ilerı derecede sekıl vozuklugu dıyorlar direk
hilaliko umayin kız düzelir koktma benimki 6. Ayında top gibi şekil aldı otobüs gibiydi kafayı düzenli yatır düzeliyoe korkma