Merhaba hanımlar.
1 yaş bebeğim grip oldu. Deli gibi tıkalı burnu. Ne temizletiyor nede kendine yaklaştırıyor. Gece uykuda tıkanık olduğu için devamlı uyanıyor. Hava aspiratör her şey denedim ama kendini yırtar gibi ağlıyor katılıyor. Müdahale etmemi istemiyor burnuna dokunsan bile ağlıyor 🤣 Soğan denedim başka alternatif olarak sizin öneriniz varsa yazarmısınız. Nasıl yol izlediniz böyle bi durumda. Çıldırmak üzereyim.