Tabiki düzene girecek stres olmayın stres de çok etkiliyor regl duzenini, bende 3 sene kullandım yasmin en etkili korunma yöntemiydi bana göre tek farkı bence şuydu ben 3 sene boyunca kullandığım için yasmin kullanırken regl dönemindeki kanama miktarım azdı yani ben buna alışmıştım bırakınca kanama miktarım arttı bi kaç ay sonra doktora gittim bunun için kanamam çoğaldı diye doğum kontrol hapları olması gerektiği kadar kan atarmış şuan aslında benim fazladan atılıyormuş kansızlık sebebiymiş bu durum