Kızlar selam ben 1 hafta önce cenaze dolayısıyla kayınvalidemde kaldım yazz doğum kontrol hapını kullanıyorum ama çok düzensiz aldım bi gün almadım ertesi gün 2 tane aldım gibi bu böyle 5 gün devam etti sonra eşimle birliktelik yaşadık ovulasyonum bittikten 4 gün sonraya denk geliyor birliktelik ama öncesinde ovulasyon zamananıma denk geldi ilacı düzensiz kullanışım acaba hamile kalır mıyım normalde saati saatine içerim ama o hengamede arada kaynadı hep ilaç 28 aylık oğlum var zaten istemiyorum 2.çocuğu aşırı korkuyorum başına böyle bişey gelip hamile olan var mı adetime 12-13 gün kala oldu bu dediğim birliktelik ama yine de ilacı içmeye devam ediyorum aranızda doktor varsa lütfen beni aydınlatsın şu an 8 gün var adetime aşırı geriliyorum