Ggulcan33 mutlaka bir şekilde verin içirin muhtemel oraya daha çok süt birikiyor. Aynı şeyleri bende yaşadım çok kısa bir dönem galiba bazı bebeklerde var ama mutlaka ne yap et o göğsünüde ver ben ne kadar versemde içtiği göğsüm daha büyük kaldı diğeri küçük mutlaka dengele hatta sadece onu içir onada süt gelsin içtikçe çoğalıyor çünkü. Yoksa sonra benim gibi psikolojin bozulur 🙈🤣