Kızlar ben zorunlu sezaryen oldum kimse bana kanama kontrolü dedikleri şeyi söylememişti ameliyattan sonra gelip karnıma basmışlardı çok acımıştı :)
Diğeri ise hastaneden eve dönerken tümsekler her kasiste eşim ne kadar dikkat etsede inanılmaz canım yanmıştı 😆
Sizinkiler neler ?