defnekusum_ eğer soğuk bir ilde yasamiyorsaniz muhtemelen bebiş sicakliyor oda termometresi edinseniz iyi olur yada şöyle hesaplayin su an ben evde kısa kolluyla duruyorum bebelerime de sadece uzun kollu zibin giydirdim atletsiz eğer uzun kolluyla dursam atlet de giydirirdim yani siz tişörtle dururken bebisi kat kat giydirirseniz bebiş kusar eğer sıcak değilse eminseniz bebişin şiddetli gazı var o kusturuyordur