Ayy kızlar sonunda hayatımız yeni bir boyuta evrildi. Elbet bir gün tüm çocuklar okula başlayacak ama her çocuğunki kendine ve ailesine özel🥰 bebişim pazartesiden beri her gün bir saat artırarak kreşe gidiyor. Bugün diğer günlere göre en erken kalktığı gün oldu ve sabah uyanmak istemediği halde okula gitmek istemiyo musun yoksa deyince hemen uyandı çok şükür Rabbim heyecanını hevesini daim etsin kuzularımızın. Okula başlama sürecinin kaçınılmaz hali hasta olma durumu da oluyo gibi ya bakalım inşallah hafif bi nezleyle atlatır. 3 yaşını doldurdu bu arada onu yazmayı unuttum.
Böyle yani bizde durumlar, Allah herkesin eğitim öğretim hayatını sağlıklı, huzurlu eylesin🥰🥰