9793selaam türk dizilerinin (yeni) hiçbirini beğenmiyorum. Uzun olsun diye şişirilmiş senaryolar hepsi.. crown severim, the boys iyiydi, wednesdayi bitirdik geçende keyifli gitti. Arada dönüp dönüp friends, how i met your mother ve modern family izlerim. Big bang theory de güzel onu bitirmedim henüz bitirebilirim. Arada dönüp Ezel izlerim, yalan dünya izlerim. Orange is the new black i bitirmedim onu bitirebilirim ama mükemmel bir dizi değil. Sherlock izlenir. Dünyanın yarısından farklı olarak breaking bad i asla bitiremedim, aslında onu da bir bitirmek lazım. The walking dead in ilk sezonları güzel. Game of thrones u tekrar açıp geniş geniş izleyesim var, keşke baştan başlıyor olsaydım :)
Office i de bitiremedim ama arada açıp izlenebilir. Greys anatomy nin Allah cezasını versin, 20 senelik dizi mi olur.