Ben sürekli enfeksiyon oluyordum öyle ki artık usanmıştım bir kaç defa da mantar oldum prp yaptırıyorum şuan çok memnunum birde doktorum farklı tuvaletlere girersem diye fıs fıs verdi onu kullanıyorum bende egzama başlangıcı varmış her ürün iyi gelmiyor kurutma yapıyor bu kez gene kaşıntıya yol açıyor alerji yapma olasılığı yüksek dikkatli olun