Kızlar selam,
Sezaryan oldum ve sütüm ilk başta hiç yoktu bebeğim aç kalmış meğer bu sebeple doktor önerisiyle direkt mama takviyesine başlamıştık. Sütüm 1-1,5 hafta sonrasında gelmeye başlamıştı. Ama bu seferde bebeğim biberona alıştığı için meme reddi yaşadım memede çok fazla ağlıyor birkaç dakika sonra ayaklarıyla itekliyor ağlıyor memeyi almıyordu. Slikon uç denedim onunla daha iyi gibi en azından direkt sinirlenmiyor. Yeterince sanırım sütüm yok mama 90 cc veriyorum anca doyuyor bebeğim. Ama benden iki göğüsten 50-60 cc çıkıyor çok nadir 70-90 olduğu oldu. Ben hem emsin hem mama da vereyim istiyorum ama başaramadım memeden uzaklaştı bu beni çok yıprattı. Şimdide bu süreci kabullendikten sonra gaz sancıları başladı bebeğime sma op veriyorum. Fakat inanılmaz gaz sancısı oluyor uykusu olduğu halde uyku arasında gazdan dolayı ağlıyor gözlerini açamıyor bile.. mamayı mı değiştirsem veya mama ile ilgisi yok mudur bilemedim bana her iki anlamda önerileriniz nedir Meme reddi - Gaz
Bebeğim erkek..