[silindi] 36 yaşındayım, teknikerim. Geçenlerde kendi çizim ofisimi açmak için o kadar heveslendim ve heyecanlandımki. Eşim de yaşadığımız ilçede tanınmış bir soyadına sahip, tabii ben de aynı soyadı😄 oradan da iş gelir, ayda şu kadar iş gelse, mimara imza parası şu kadar versem, kira faturalar şu kadar olsa, yine şu anki asgari ücretimden daha fazla kazanırım diye konuştuk falan.. geç kalmadınız. Hangi firmaya gidersem gideyim hep 30 yaş ve üstü kadın işverenler. Tam yaşında olursunuz. Ticari zeka, çevre ve iyi bir reklam da olursa yürür gidersiniz🫠