Kızlar bebeğim 4ay 1 haftalık doğduğundan beri ek olarak mamada veriyorum doktorumuzun söylemiyle tabi. Bugün sağmayı denedim 10ml falan çıktı. Az olduğunu biliyordumda bu kadar az olduğunu hiç düşünmemiştim. Stres yapmamaya çalış demişti doktorum. Hamileliğim, doğum ve bebek sürecimde çok stresli zaman geçirdim. Mama içtikten sonra bile verdiğimde emiyor ama ne gidiyor anlamıyorum. Emerek uyumayıda seviyor. Çeke çeke uyuyorda. Aynı durumu yaşayan var mı. Ne yapsam artar. Lütfen yardımcı olur musunuz. 🤲🏻🫶🏻💕