Kızlar saçım siyah hiç boya yok. Ama beyazlarım çokk. Boyamak istiyorum kendim evde .açıcı kullanmadan siyah dışında hangi renk tutar?mesela karamel kahve vs pnlar açıcı sürmeden tutar mı evde kendim boyasam?anlayan bilen varsa yardımcı olursanız çok sevinirim