dryaarya benimde bebeğim iki aylık olacak 5 gun sonra bizinkisi de tumı de emzırme yastıgında durabılıyor düz zemıne koyunca 10-20 sn de devrılıyor ama sonucta kafasını yastıkla desteklendıgınde dik tutabılıyor normal bence ve el emme bizde de basladı yanı o kadar emmeye calısıyor ki komple eli ağzına sokmaya calısıyor aç mı bu cocuk dıyorum yanı ama bu da normalmıs kesfedıyorlarmıs