Benım kızımda 11bucuk aylık benımkıde 2satte bır kalkıyor devam sutu ıcıyor, bende bıraktırma yada en aza dusurme çabasındayım suan , 150ml verıyordum suan 120ml verıyorum , 4kasık mama atacagıma 120ml 3kasık atıyorum , sonra 2kasıga sonra 90ml boyle boyle azaltarak bıraktırmak hedefim