Huma_kus34 Kızlar ocaklı fırın koydum sürekli red alıyorum neden 3 kez yaptım onaylanmadı neden olabılır
simseklivekalpli Huma_kus34 satışa uygun değildir, oradan kargo olmaz zaten olsa bile siz borçlu çıkarsınız kesin 🤣
LezizeNine Huma_kus34 uygulamayı güncelle canım veya yüksek ağırlıktaki eşyalar için mi veriyor hata ?
Huma_kus34 simseklivekalpli elden teslim seçeneği yok omdan demkki 😄 ama şöyle bırsye var L koltuğum ilanda
Huma_kus34 simseklivekalpli koydum heryere 😀 sıfır dgerınde herseyı duruyor sdce 3 ay ocakmkuolqnıldı sarıyım uyguna dedım
catperson Huma_kus34 beyaz eşya satışı yasak orda. Bir de açıklama kısmına yazdıklarınız falan da önemli, mesela kargo yok yazdıysanız, elden teslim ya da lokasyon verdiyseniz de onaylamaz. Ayrıca kargo ücreti çoook fazla tutar bence letgo dan deneyin.
Huma_kus34 nnoktaa ama başkaları koymuş gördüm acaba yasakmı dedım aynı markanın fırınlı ocağını koyan olmus o nasıl oluyoki
tonymontana Huma_kus34 satisa uygun degildir bi de bu kadae buyuk urunlerde kazandiginizin cogunu kargoya odersiniz letgo uygulamasini kullanin
Huma_kus34 tonymontana hayır işte ben ocaklı fırınlara baktım herkes satan satmış ilanda olanlar da var yani benim koyduğum aynı markayı onunki ilanı düşüyor da neden beni reddediyor onu merak ediyorum
almira35 Huma_kus34 dolap saçma sapan komisyon alıyor zaten. Hem satıcıya hem alıcıya bindiriyor. Ben ürünleri dolaba koyuyorm ama ordan satmiyorm. Aynı semtteyseniz gelip.alip diyorum
nnoktaa Huma_kus34 fırın yemek gıda kelimelerini kullanmamıştır. Mesels ben borcam satacaktım. Fırında kullanabilirsiniz yazdığımda onaya düşüyor. Bir de dolap elçileri var onaya düşen ürünleri onaylıyor ya da yok sayıyor. Bahsettiğiniz kişi gözden kaçmıştır.