Ya bu gidişe cidden bırakıcam yakında emzirmeyi ya o kadar bunalttı beni şöyleki hiç bişey yemiyo sadece çorba arpa ve pirinç yemekleri tükürüyo önceden yedigi şeyleri artık yemiyo hele gece Allahımm sinir krizi geliyo artık bakın abartmıyorum saat başı SAAT BAŞI kalkıyo emiyo ve uyuyo sonra bidaha ya bismillah daha yatıralı bi saat oldu diyelimki yinede kalkıyo hani ilk uykuya dalışın daha yani adla açlıgına emmiyo bunu bi rutim haline getirdi bence ama ben inanılmaz uykusuzum ve sinirliyim ne emzik kullanıyo ne ayakta sallattırıyo kendini sadece emerek uyuyo napıcam bilmiyorum inanılmaz baydı beni bu döngü aynı durumu yaşayanlar varmı aranızda