Bundan iki gün öncesine kadar uykuyla ilgili hiç bir problemimiz yoktu beşiğine koyardım kendi uyurdu gece 1 kere bazen hiç uyanmiyordu şimdi beşiğine koymamla çığlık atmasi bir oluyor ne olduğunu anlamıyorum çok bunalmış durumyayim bu durumu yaşayan var mı düzelir mi ne zaman düzelir destekle uyutmak zorunda kalıyorum alışır mi şuan 11 ay 20 günlük