ballilokum3 bazen vucüt kendini tehlikede hissediyor, tepki veriyor. Yoğun tempodan dolayı olabiliyor, illa tehlikeli bir durum var diye değil. Bebekli hayat zor, kendimizi dinlicek vakit bulamıyoruz. Sakinleştirici müzik açın biraz, kafa dağıtıp uyumaya çalışın. Ben anksiyete müziği açıp uyuyorum, iyi oluyor. Bende çok kolay dalan biriydim bebeklerden önce, hatta kafam yastığa dokunmadan uyurdum o derece 😅