Eveeeeet 🤣 gece 74839294738299393 defa uyanan bebeğimi bi cesaretle odasını ayırdım :)) oda hemen dibimde ama ne olur ne olmaz diye telsiz de koydum ki uyanırsa hemen fırlayım diye 🤦🏼♀️ iyi mi ettim kötü mü ettim bilmiyorum ama deneyeceğim bakalım 🙂 şuan için ufak çaplı vicdan azabı çekiyor gibiyim 🥹