Merhaba tatlı anneler 2023 Ağustos doğumlu bı kızım var şuan 25 aylık Onda calisiyodum doğum parası yaklaşık 2+2 (4 ay) Doğum parası aldım 32 bin civarında.
Şimdi iş teklifi gelmişti sigorta+ asgari ücret Sabah 9 akşam 7 Karşı binadan komşu market açacak market kasasında çalışacağım.Düşünmediğimiz bı gebelik oldu İşverenden bunu saklayamam tabi böyle böyle bı durum var diye anlattım oda 4 veya 5 ay çalışacaksin dedi bu yüzden sigorta yapamam 25 bin maaş veririm dedi kabul ettim çünkü eşim asgari ücret alıyor ve evimiz kira 12 bin.En azından 4-5 ay bize bı ilaç olur dedim.Sonra eski iş yerinden muhasebeci ile konuştuk dedi ki 4 ay kendi parandan 9 bin ver en azından doğum sonrası para alabilesin.İsverene sordum kabul etti.16 bin maaş alcam yani.Sigortami kendim odicem yapan varmı böyle arkadaşlar sorun yaşayan olmadı dimi?Eski iş yerinde bı abla öyle yapmıştı sorunsuz şekilde hal etti.Size bı danışayım dedim (Dediğim gibi ihtiyacım olmasa Zaten çalışmam doğumdan sonra da o para bana ilaç gibi gelecek) Güzel yorumlarınıza şimdiden teşekkür ederim…