Deletedmom897 Yürümeye calısırken oglum hep sağ ayagını yan basıyor.Yasayan oldu mu? Nasıl duzelttınız? Neden boyle yaptıgını da bulamıyorum. NOT : yürütecimiz yok, hıc kullanmadık.
Lolik Deletedmom897 Yan basma değilde sağ ayağını garip atıyordu düz atmıyordu,tam yürümeye başladıktan sonra düzeldi
Deletedmom897 Lolik kendiliginden mi düzeldi? Bızım oglanda sag ayagını dısa dogru atıyor yan sekılde
Lolik Deletedmom897 evet Elimizden tutup yürürken farkettik , garip adım atıyor diye gözlemledim. Tam bağımsız yürümeye başlayınca düzeldi şuan 3 yaşında hiç bir sorun yok
Deletedmom897 Lolik genelde 3 yasına kadar ic dıs basma normal karsılanıyormus.İnsan tedirgin oluyor bıraz :) tesekkur ederim