zembek yakın arkadasım atlattı
Bulasıcı dediler , maskeyle falan dolastı .
Bi süre uzak kaldı herkesten , 2.3 ay sonra bulasıcılgı geciyor dediler . Sorun olmadı herkesle görüstü
Gunde 5.6 tane ilac alıyordu .
Kusmaları falan oluyordu ama atlattı .
5.6 ay gibi sürede tamamen kurtuldu .
Ama doktor stres üzüntü sigara falan yasak dedi .