Kızlar merhaba 🌸 bebeğim 2 ay 7 günlük. Artık gündüz uykularını max yarım saat uyuyor bazen o kadar bile değil 20 dk falan. Sabah 08:00-08:30 da güne başlıyoruz. Mamasını yediriyorum vs 1 buçuk saat uyanıklık süresi koyuyorum yatırıyorum ama dediğim gibi aşırı kısa uyuyor. Bu normal mi? Ve uyandıktan sonra mama saati gelene kadar çok yorulmuş oluyor uyanıklık süresini geçmiş oluyor nasıl olacak?