miniminisevgilimm esraaozcann kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama turuncumsu gibi bir renkse susuzluktan oluyormuş eğer çokta terlediyse benim oğlumda yazın oldu bol su içirdim sürekli emzirdim bir daha olmadı
serife2 esraaozcann benimde olmustu bebegimde az su vermektenmis tam kirmizi degil ama turuncumsu gibiydi sonra suyu artirinca duzeldi
esraaozcann serife2 3 aylık bebeğim benimkinde 1 kere olmuştu bu ikinci ama ilk olduğunda sabahki bezi öyleydi sonra normale döndü bi süredir de ishaldi ve saçları ayakları terliyo
serife2 esraaozcann bizimde bulundugum yer sicak bizimkide su gibi oluyor o yuzden kalinds giydirmiyorum hic kis bile ev sicak diye
eddbn Benim de bebeğim 5 günlük ve şu an öyle emziriyorum arada mama desteği yapıyorum ama geçmedi. Doktor susuz kalmıştır dedi ama su vermek istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım
mirosgirl Aynı durum ablamda da vardı bebiş 3 günlük bulanık idrar ve kan da görmüş doktor beslenme yetersizliğinden olduğunu söyleyip mamaya başlatmış
yagmur35yy esraaozcann turumcumsu ise susuzluktan ve az beslemekten şu verin kaynatilmjs sogutulmus ve bol bol besleme yapın benim kızımda olmuştu özellikle sıcakta oluyo geçmiş olsun😊
SucukluSutlac Susuz kalmış olması su verilmesi anlamına gelmiyor. Daha fazla emzirme veya mama takviyesi demek veya su vermek size kalmış
busearen1 SucukluSutlac katılıyorum aynı durumu bende yaşadım doktorum “su kaybından” dedi susuzluktan demedi bol bol emzirin onun suyu zaten sizin sütünüz veya maması 6 aydan önce su verilmez
SucukluSutlac busearen1 valla yazın ben hiçbir şekilde önleyemedim su da verdim olmadı. Hiç vermedim havalar serinledikçe kesildi
eguns esraaozcann benimde bebeğim 2 aylık sabah ilk bezinde oluyo üç dört oldu farkediyorum gayette iyi besleniyor aslında ama gece biraz daha uzun uyuduğu için belki böyle oluyor doktora götürmelimiyim bilmiyorum sadece anne sütüyle besliyorum