incirreceli_06 laf anlatamıyorum galiba. Videolara inan demedim, fikir edin dedim. Bunlar farklı şeyler. Çok bilgili olduğumu söylemedim, sadece bilgiliyim. Burda kimliksiz yorum yaptığımız için karşıdaki insanın kim olduğunu bilmiyoruz dimi. Bilgi konusuna gelince yüksek lisans mezunu ve doktora yapan bir anneyim. Bu platformda bizi bir araya getiren konu çocuklarımız. Bir birimize saygı çerçevesinde yorum yaparak tecrübelerimizi paylaşıyoruz, fikir ediniyoruz. Çiş ve kaka bunlar dışkılar, özellikle gaita yani aşırı mikrop barındıran dişki. Ben sadece kendi çocuğumun açısından söylüyorum dışkısıyla gezmesine razı değildim, dermatoloji konusundaki hastalıkları geçtim bile. Dünyada hiç bir varlık kendi pisliğiyle gezmiyor, kedi köpek yavruları bile. Bu sadece benim yaklaşımım. Sizin yaklaşımınız farklıdır ve bu da normal bir şey. Ben size pissiniz diye yorum yazmadım sonuçta, buna kendiniz vardınız. Siz kötü yada iyi anne değilsiniz, siz Annesiniz. Biz yarışmıyoruz kimseyle, biz de Anneyiz, en iyisini çocuklarına isteyen anneleriz bu kadar. Siz konuyu farklı yerlere sapıttınız.