Yagizalpim
Kızlar osmolak diye bir şurup verdi doktorumuz bugün oğlum 2 aydır kakasını yardımsız yapmıyor bu yüzden bu şurubu kullanmaya başlayacağız aranızda kullanan bebeği normale dönen var mı??
Gmzcaglar
[bilinmeyen] gaza iyi geliyormu ?
Dil
Bizimde 7 gün yapmadığı oldu doktor 10 güne kadar yapmaması normal dedi ama biz kabullenemedik bebeğim rahatsz oluyordu sabah uyanınca duphalac verdik biberona 1 yemek kaşığı koydum üstüne biraz su ekledim biberonla içirdim sonra bi rahatlama oldu çok rahat uyudu 1saate uyandı bi ıkınma oldu ama yani nasıl şaşırdım o kadar kaka nasıl bu kadar çıktı diye çok dolmuş resmen çok üzüldüm ama rahatladı😟
Yagizalpim
Bize 1 hafta 2 cc 2.hafta 4 cc kullan dedi düzene girmezse 2 hafta sonra kontrole gel dedi bakalım inşallah iyi gelir kendi yapar yazık yavrum ya sıkıntı çekmekten kurtarır inşallah 😔