aysemerve2025 Hep_oyle_olur_zaten Ben muzipoya götürmüştüm kızımı 2023 senesinde. Kreş ve anaokulu hayatına çok güzel olumlu etkisi oldu. Çok severek gidiyorduk
anonimli Ben kızım küçük ama azıcık büyüdüğünde belediyeninkine götürücem Gaziantep büyükşehir belediyesi yapmış İbrahimli tarafında yanılmıyorsam Ücretsiz ve çok aktiviteli Bi yer baya gözlemledim Bi ara Araştırın derim
anonimli Hep_oyle_olur_zaten instagram da gbbkutuphaneleri yazın Ordan biyografideki linkten bebek kütüphanesi online başvuru linkinden bakabilirsiniz doluluk yada boşluk durumuna