Arkadaşlar bebeğim 4.5 aylık damaklari kaşınıyor sürekli eli ağzında çok da huysuzlaniyor sizler ne yaptınız bu durumu yaşayanlar tecrübelerini aktarabilirler mı bide bzm doktor dencal sprey yazdı arada kullanıyorum faydası olurmu acaba sizlerde kullandnz mj