simseklivekalpli Ahsensmom_ esim ikisini aynı anda oldu. Ağrı acı yoktu anestezi ile olduğu için 1 saat falan kafası leylaydi sonra duzeldi
jap Ahsensmom_ endoskopi oldum ağrı acı olmuyor. Kısa süreli uyuşturan bi anestezi veriyolar. İşlem sonrası bi süre baş dönmesi oluyo. Yanınızda refakatçi olmadan gitmeyin
Cennet70 Ahsensmom_ 2 kez oldum hiç bir acı vs hissetmiyorsun bi tane refakatcı istiyorlar zaten anestezi alıyorsun onaylı
jap Ahsensmom_ süresini bilmiyorum anlayacak bilinç olmuyo çünkü. İşlem sonrası dinlenme odası gibi bi yer vardı sedyeler vardı orada yatmamı söylemişlerdi bi süre
gizematadeniz Ahsensmom_ ben oldum zaten hafif sedasyon veriyolar. Hicbir sey hissetmiyosun. Ama kolonoskopi sonraI icinde hava kaliyo bi 1 saat falan surekli o hava cikiyo
1234hevlin Ahsensmom_ ben uyutulmadan canlı canlı emdoskopi oldum. Agrı degıl ama ıgrenc bir his asla bir daha olmam uyutulmadan. Dogumdan daha zor geldi bana 😁 ama sonrasında bısey yok. Yanı eger uyutulacaksanız hıc sorun yok.
betul97_ Ahsensmom_ Endoskopi kolonoskopi oldum anestezi verdikleri için hiçbir şey hatırlamıyorsunuz yanınızda mutlaka refakatçi olsun. Kolonoskopi diyeti zorlayıcı sadece
betul97_ Ahsensmom_ Evet sadece su, çay, kahve, berrak posasız meyve suyu (elma) ve haşlanmış et ya da tavuk suyu o da süzülmüş posasız olacak çok zorlanmıştım. Son gün içilmesi gereken şurup ve işlem yapılacak günde 2 tane lavman yapmıştım
betul97_ Ahsensmom_ Zordu sonrası birde kolonoskopi yapılırken hava veriyorlar o yüzden ondan sonra sürekli gaz çıkarır gibi olunuyor