svll1 28 günlük bebeğim var iki gündür günde sadece bir kere büyük tuvaletini yapıyor onun dısında ağlıyor normale mi dönüyor yoksa kabız mı baska birsey mi nasıl anlarım
gizos26 svll1 bu postu ben açacaktım benim de 26 günlük kızım bir anda bıraktı 24 saati geçti büyük tuvaletini yapmadı çişini yapıyor ama gazı da var doktor bir şey olmaz dedi ama böyle de görünce üzülüyorum
pembeayakkabilikiz svll1 benim kızım 8-10 güne kadar yapmıyordu ılk zamanlar çok üzülüyordum yaptığı zaman sevınıyordum doktorumuz normal karşıladı hep olabılır bır durum yani 10 güne kadar.
gizos26 aysyvzz benim bebeğim aynı zamanda çok huzursuz yapmak istiyor ama yapamıyor çok sıkıyor kendini normalde 4-5 defa yapıyordu
svll1 aysyvzz ben sabah kendi sütüme damlatıp verdim öğlen yapmıştı şimdi öğleden beri yapmıyor ayaklarına ve karnına zeytinyağı ile masaj yaptım bakalım yaparsa
aysyvzz gizos26 her gaz kakaya işaret etmez bol bol karın masajları yapın ayaklarında çorapları olsun sıcak kalsın en önemlisi de kendi beslenmenize de dikkat edin gaz 2 aya kadar devam etti bizde maalesef ne damlalar kullandım işe yaramadı kendiliğinden geçecek korkmayın
Bebegimm111111 Benim bebeğim de o günlerde 4 gün yapmadı 4. Gün boynuna kadar çıkarmıştı. Normal dert etmeyin
siyahsakin Kizlar 55 gunluk olduk ..dun 5 gun kaka yapmamasi uzerine doktora gittik . Mama anne sutu gidiyoruz ve lagman yapildi. Cok uzuldum . Popoda catlak..dikkat edin derim. Safece anne sutu alanlar icin bilemem tabi
pembeayakkabilikiz svll1 2 aylıga kadar sürdü canım baya uzun sürdü ama sonra duzeldı şükür poposunda falan da bısey olmadı ben ondan korkmuştum sureklı ıkınıyordu zorlanıyordu.