Merhaba 5 6 ay öncesinde başlayan ve hala devam eden bir ğöğüs ağrım var böyle bastırınca acıyordu kontrol amaçlı genel cerrahiden randevu alıp ultrason çektirdim Allaha şükür bişey çıkmadı ama doktor Fibrokistik meme yapısına sahip olduğumu söyledi meme de ağrıyan bşr bölge dedi iki çocuğum var birini emzirdim birine süt sağdım memelerim aşırı deforme oldu yani. Aynı durumu yaşayıpta meme ağrısı yaşayan var mı bazen çocuklar dokunnca aşırı rahatsız oluyorum çünkü hala acıyor doktor ilaç falanda vermedi