maygirl yazık? 😂 evet bunları biliyorum ama terleme söz konusu değil. Sıcak değil . Sizin orda havalar nasıl bilmiyorum ama geceleri epey serin şu an kış gibi. Yatak odam güneş bile almıyor. Ben sadece alışkanlık ya da demir eksikliği olduğunu düşünüyorum. Keyfe keder bi durumsa da fayansta uyuması beni rahatsız etmiyor sadece üşüsün, hastalansın istemem. Yer yatağı neden yapayım ki özellikle fayansı seçiyor. Koridorun ortasına yatak koysam gider yine fayansta yatar