Kizim 2 ay 26 gunluk . 3 gun oncesine kadar 22,00 22.30 aradi uyuyan bebegim 3 gundur uyuyor gibi oluyor 5 dakika sonra bir aglama , aliyorum kucagima sakinliyor mayisiyor tekrar bi aglama , bu boyle 5 kez falan oluyor. Uyuyir 1 saat sonra falan tekrar aglayarak , sabaha kadar kac kez oluyor bilmiyirum artik . Gaz yok , karni ac degil , atesi yok , dis cikarma degil . Nedir bu uyku gerilemesi falan mi oluyir bu aylarda . Gunduz uykulari zaten cok kisa 30 dakika kestirir uyanir . Bide tekim eşim seyahatte. Zombiye donuscem artik 😭