4.5 yaşında ne dersem tam tersini söylüyor
Evet diyorum hayır diyor hayır diyorum evet diyor
Mesela bir şeyi öğretemiyorum
Bir soru soruyor cevaplıyorum ve kabul etmiyor hayır öyle değil böyle diyor
Bu durum aşırı zorlamaya başladı beni
Normal mi şuan bu yaşlarda bu durum?
Her şeyde bu şekilde
Yani ne yapacağımı şaşırıyorum
Bazen tam tersini söylüyorum
Geçende salıncakta sallanırken anne önümü açayım mı dedi
Bende aç oğlum ama düşersen canın yanarsa ağlama olur mu dedim açmadı
Ama açma deseydim açacaktı
Öğrenmeyi de reddediyor bu şekilde bir şeyleri