hafizevr yanlış etiket olmuş, ikinizin de harfi h ile başlıyor. Ayrıca kin kusmanıza gerek yok normal bir uyarıydı o. Ama siz demek ki fazla alıngansınız ki açık aradığımı düşünmüşsünüz boykot konusunda hassas birine uyarı yapmak istedim etiket yanlış olmuş. Siz de burada cevap yazdığınıza göre kitap okuyup yararlı aktivite yapmaktan kaçınıyorsunuz anlaşılan, ben sizi etiketlediğim için özür dilerim, ve bu nefretinizle sizi baş başa bırakıyorum.