Kızlar ben doğum yapalı 40 gün olacak, dikişlerim bir kez açıldı ikinci kere dikildi 3 hafta olacak ona da yalnız bugün baktığımda sanki vajinamın bitişi dikilmemiş gibi eskisi gibi değil yani normalde böyle mi oluyor aşağı doğru çizgi halinde vajinam. Zaman geçtikçe toparlıyor mu? Normalde nasıl oluyor bilmediğimden bi korkuttu beni açıkçası içimi rahatlatın lütfen canımı çok sıktım 😔😔