Kızlar selamm 🌸 9 günlük erkek bebeğimde hem mavi paket Molfix’te hem de Sleepy Natural’de çiş taşma sorunu yaşıyoruz. Hatta çiş taşma demeyeyim direkt sanki beline yapıyormuş gibi çişi. Yerleştirmede de sorun yok bezi açtığımızda bakıyoruz aşağı bakıyor. Biz mi bağlamayı beceremiyoruz yoksa bezlerde mi bir sorun var, başka bu sorunu yaşayan var mı?