xfttmnurr canım zaten normal ben anormal demiyorum sadece veremediğimi söylüyorum ben kızıma 85 kiloyla doğum ettim tekrar 57 58′e düştüm oğlum 78 doğum ettim tekrar 50 yediydi sekize düştüm fakat şu an yapıştı gitmiyor yani 27 yaşındayım ilk defa böyle bir şey yaşıyorum ve benim çocukluğumda yetişkin halim de hep kiloluydu bekarken 42 kg vermiş biriyim yalnız ben ama bu 2 kg’ı veremiyorum mesela geçen de bir büyük temizlik yaptım on gün önce hemen 59′a düştüm öyle sevindim ki yani hamurişi tüketmiyorum su zaten midemi bulandırıyor içemiyorum soda içiyorum o da düşük sodyumlu bir de gerçekten o 2 kg bedenimi öyle bir ağır gidiyor ki hani karnım bayağı bir çıkıyor öküz yememişim gibi hissediyorum evet bir dahiliye gitmem gerekiyor acaba bir yerde bir sıkıntı mı var gluten de olabilir hiç aklıma gelmemişti